My passion was born in Dublin

Cum și când am descoperit eu această pasiune pentru make-up și modă?

Ei bine, totul a început când …

Terminasem liceul acum un an și ceva și pentru a scăpa de rutina de zi cu zi și de monotonia din orașul în care locuiam, m-am decis să plec din România către Irlanda și mai exact în orașul Dublin.

Am presupus că este cea mai bună variantă pentru mine, deoarece îmi doream ceva mai mult de la viața. Știam că aveam mai multe posibilități de trai în altă țară, dar și din dorința de a experimenta lucruri noi, de a cunoaște alt stil de viață și alt stil de persoane.

Am locuit o perioadă destul de lungă în acea țară și sper ca drumurile să mă ducă tot în acel ținut. Am rămas surprins plăcută de aceasta și de locuitorii ei, care aveau un caracter frumos, deschis, cu o minte largă și corectă, putându-vă da și câteva exemple.

Ți s-a întâmplat să ți se ofere un zâmbet sincer fără motiv? Să fii la locul de muncă și să ți se adreseze mereu întrebarea ,,Mai poți?”

Să ți se ofere respectul cuvenit și vorbele frumoase de care fiecare persoană are nevoie, indiferent de statutul social, de aspectul fizic și de vestimentație, deoarece nu acestea sunt aspectele (adevăratele valori) care contează cu adevărat în viață și într-adevăr ei au știut acest lucru.

Pe lângă toate aceste aspecte amintite mai sus, pot susține că am fost captată și de frumusețea irlandezelor, de stilul lor, de felul în care se machiau și se îmbrăcau. În acele momente mi-am spus că vreau să fiu ca ele și să adopt și eu stilul lor care mă acapara din ce in ce mai mult.

Astfel am început sa mă uit la cât mai multe tutoriale de ale lor pe YouTube, să le urmăresc postările și să exersez să mă machiez cu noile mele produse și ținute pe care usor usor începusem să mi le achiziționez din magazinele mele preferate din Dublin. Și în acest mod mi- am adoptat un alt stil de a mă machia și de a mă îmbraca, pe care vi le voi dezvălui și vă voi arăta exact produsele, dar și ținutele pe care eu le folosesc.

Mai jos veți putea găsi produsele pe care eu le utilizez pentru bază și vi le sugerez cu mare încredere❤️✔️

1. Crema de fată cu extract de castravete și Aloe Vera, fiind o cremă multifuncțională cu rolul de a calma și de a hidrata pielea. Se poate achiziționa foarte ușor și se află și la un preț accesibil tuturor. Eu o utilizez în fiecare zi și v-aș putea-o recomanda și vouă cu cea mai mare încredere.

2. Fondul de ten matte de la Rimmel London, care are rolul de a da un alt aspect tenului și de a acoperi anumite impurități.

3. Gelul pentru sprâncene de la NYX care este de o calitate superioară făcându-vă sprâncenele să arate foarte bine, acesta fiind rezistent și la apă. Trebuie să fiți și atenți la nuanța pe care doriți să o alegeți, aceasta trebuind să fie apropiată de nuanța sprâncenelor voastre.

4. Paleta de la Madison pentru Contur fiind foarte importantă pentru tenul meu, dându-i o altă splendoare feței mele și având puterea de a-mi scoate în evidență anumite trăsături . Ar trebui să fie mereu prezentă în trusa de machiaje ale fiecărei fete.

5. Rimelul meu preferat de la Flormar care are puterea de a-mi scoate ochii în evidență, totodată fiind indicat să utilizăm și un clește pentru arcuirea genelor înainte de a-l utiliza.

6. Creioanele de buze de diferite nuanțe și rujuri/luciuri matte care au rolul de a ne face buzele mai senzuale și mai mari.

În rest fetelor trebuie să aveți bureței de față și pensule cu care să puteți folosi aceste produse (P.S. : să nu uitați să vi le spălați cât mai des, pentru a nu vă apărea impurități pe fată) creioane pentru ochi, gene false, tuș ș.a.

Acesta este rezultatul final, fiind un machiaj simplu de zi, pe care eu îl adopt aproape în fiecare zi.

Sper că v-a plăcut❤️

Pe data viitoare!

Lasă un comentariu